[ آئــیــنــه ]

آئینه یعنی باز تاب هرانچه که میبیند

[ آئــیــنــه ]

آئینه یعنی باز تاب هرانچه که میبیند

$ طرح دادم باقلوا $

نویسنده : عمو کیوان.و.ت ; ساعت 6:52 روز یکشنبه 7 فروردین1390

گفتم در سالی که نام جهاد اقتصادی رو یدک میکشه یه پست بنویسم که توش یه طرح پیشکش کنم عند اقتصاد اخر جهاد ، جهادیه ازین رو که من بابت این طرح هیچ پولی دریافت نمیکنم تازه فکر کنم کلی هم افتراء بهم ببندند.
ولی خوب چه میشود کرد گفتنی رو باید گفت من اگه نگم سرخوردگی پنهان میگیرم ازین گذشته من در ایران زندگی میکنم وقتی ایران در رفاه باشه ، اقتصادش شکوفا شه ،خوب من هم بی بهره نمیمانم.
و اینک طرح من، شوخی کردم طرح من نیست. این طرح چندیست که از لیست برنامه های پولساز حذف شده اما همین کشور بغل دستی مان ترکیه اگر این صنعت را نداشت از گرسنگی جان به جان آفرین تسلیم مینمود
$ $ $
یا این شهر کوچک زیر پای کشورمان که هیچ نبود جز بیابانی که شتر در آن به دنبال سایه میگشت. دُبی که اگر گردشگرهای ایرانی به انجا نروند و پول بی زبون خودمون رو به جیب انها نریزند بی شک امارات فقط باید با نفت به جفتک پرانی در منطقه به پردازد
به نظر من همه میدانند که سیاحان ایرانی برای چه منظور به دُبی میروند. این در حالیست که ما در دیار خودمان جزیرهء به مراتب خوش آب و هوا تر داریم.که دست کم 7 ماه از سال هوای جزیرهءکیش خوبه چه ایرادی داره که مثلآ داریوش اقبالی بجای اینکه در ارمنستان کنسرت بگذاره در کیش خودمان ترانه سر دهد که:
دوباره میسازمت وطن!اگر چه با خشت جان خویش
   ستون به سقف تو می زنم،

                             اگر چه با استخوان خویش

یا حتی این شهره صولتی که در دُبی 3سال پیش برای خواندن قرار بود 20 هزار دلار بگیره ولی چون جوگیر شد حس وطن دوستی اش فوران کرد آواز سرداد :

همینی که گفتم همینه خلیج پارس خومونه

شهره این ترانه را خواند و عربها هم که بانام خلیج فارس کهیر میزنند پولش را ورمال کردند.
چه دلیل منطقی دارد که نیایند در جزیرهءکیش تا پول کشورمان بیهوده به خارج از مرزها نرود.!
البته اِنکار آزاد است. میتوانید بگوید هیچ پولی بابت این جریانها از کشور خارج نمیشود من هم که چاره ای ندارم میگم قبول.

اگر جزیرهءکیش براستی یک منطقهء آزاد شود. با همان شرایط دُبی از نظر خوردن و پوشیدن و نوشیدن حتی ایرانیهای بیرون مرز با اشتیاق میایند و با خود ارز میاورند.

خلاصه دیگه ازین بیشتر بخوام راهنمایی مجانی کنم خیلی بهتون خوش میگذره اگر طرح جدید خواستین بگید تعارف نکنید مشغول الذمه اگه راهنمایی بخوای نگی. فقط قربون مرامت سری دیگه راهنمایی مجانی نیست بیخودی مراحم نشوید.